Fashion/People-Drawings

När jag vill koppla av så ritar jag, det gör jag i Sketch Book PRO för iPad. Det bästa med det är att det är kul, man behöver inte tänka så mycket plus att man får ut något av det. Vissa blir helt klart bättre än andra, är väldigt nöjd med min Header, den blev väldigt lik mig.
Bilden här under gjorde jag under förra året, jag tycker om den.

Nu snart ska jag fixa några tecningar på Agnes, bästa Agnes som är i Asien och snurrar runt. Har kontakt med henne via mail, hon verkar ha det riktigt riktigt bra.
Är lite avundsjuk, men saknar henne mest.
Så snart kommer dina teckningar vännen!



Önskar någon få sin egen bild i tecknad variant. Hör gärna av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0