Packat och Klart - Nästan!

Om två veckor flyttar jag ihop med min käre pojkvän, ny lägenhet, nytt för det mesta. Förutom mina kläder, väskor, skor, böcker, dvd-filmer och så vidare. Den här helgen blev därför vigd åt att packa ihop mitt rum hemma hos min fina mor.


Efter en lång dag med start redan klockan 9.00, (Det är extremt ovanligt att jag är uppe innan klockan 11) tar jag nu en välförtjänt paus.
Nöjd är jag!
Men frågan är om jag verkligen lyckades sortera bort så mycket som jag ville? Blev ändå väldigt många lådor väskor och kartonger fyllda av saker och då har vi inte packat ner porslin och dylikt än. Jag tror bestämt att det får bli ytterligare en rensning vid uppackning i nya lyan.

Tills vidare är jag helt klart nöjd! Vi får se hur morgondagen blir.

 

Bild tagen på en junkyard i norra Miami, September 2011

Katten var väldigt mycket snällare än vad den ser ut.

 



Kommentarer
Postat av: Jennie

haha rolig katt :)



svar: nja vi hittade inspiration i en tidning :)

2012-02-25 @ 23:29:24
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0